El líder de los acusaos pol asesinatu d'Illescas ye Óscar del Pino, vinculáu a Ultras Sur

10 deteníos pol secuestru y asesinatu d'un empresariu n'Illescas
GUARDIA CIVIL
Europa Press Asturias
Actualizado: martes, 26 abril 2016 16:20

MADRID, 26 d'Abril (EUROPA PRESS)

La Guardia Civil detuvo en delles poblaciones de Madrid y Toledo a diez persones d'una trama sospechosa del secuestru y asesinatu d'un empresariu n'Illescas (Toledo) en mayu del 2014. El cabezaleru d'esti grupu ye un trentañeru llamáu Óscar del Pino y vinculáu a Ultras Sur, l'históricu grupu radical d'hinches del Real Madrid --nesti momentu sin presencia nel estadiu--, informaron a Europa Press fontes de la investigación.

Los 10 arrestaos son españoles y cuatro d'ellos tuvieron implicación directa nel secuestru y asesinatu nel 2014 de José Luis Vázquez Escarpa, de 50 años d'edá, empresariu del sector de la recuperación de metales. Les detenciones tuvieron llugar nes poblaciones madrilanes de Parla y Fuenlabrada, y na mesma Illescas.

Los arrestaos preparaben el secuestru y asesinatu d'otru empresariu, nesta ocasión unu de la zona sur de Madrid. Nesti casu planiaben escuartizalu. La trama realizaba un siguimientu a les sos víctimes potenciales y escoyía a aquélles de les que tenía constancia que posesíen dineru en metálico y too producíase bien rápido, coles víctimes enzarraes en furgonetes o en cases de campu del norte de Madrid. Les fontes sospechen que cometieron más secuestros.

Los deteníos formen parte d'un grupu bien conocíu y bien tarrecíu nel mundu de la delincuencia. Actuaben cola cara destapada y salieron absueltos de numberosos procedimientos xudiciales pol mieu de los testigos a declarar contra ellos, relataron a Europa Press responsables de la investigación.

80.000 EUROS DE RESCATE POL EMPRESARIU D'ILLESCAS

Nel casu de Vázquez Escarpa, el secuestru tuvo llugar el 7 de mayu del 2014 nel polígonu industrial 'San Gil' d'Illescas, llugar onde raptaron a la víctima, previa simulación d'una cita por motivos llaborales. El secuestru tuvo llugar na cai Cadmio, nome col que se bautizó esta operación.

Los captores llograron de la familia un botín de 80.000 euros en conceptu de rescate, magar, en cuenta de lliberar a la víctima, acabaron cola so vida tal como planiaren con antelación.

En pagando'l rescate sin consiguir la lliberación de la víctima, la familia denunció los fechos ante la Guardia Civil, que dio entamu a la investigación llevada a cabu por axentes de la Estaya d'Homicidios, Secuestros y Estorsiones de la Unidá Central Operativa (UCO) d'esti Cuerpu, n'apoyu a la Unidá Orgánica de Policía Xudicial de la Comandancia de Toledo.

La investigación mostró que los deteníos, que planiaren una detallada planificación del secuestru, tienen nel so haber otros delitos, ente ellos contra la salú pública (tráficu de drogues), tenencia ilícita d'armes, estorsión, amenaces y pertenencia a organización criminal.

Nel comunicáu nel que s'informó de la operación, la Guardia Civil describió al so líder, vinculáu a Ultras Sur, como "un conocíu sicariu con antecedentes por homicidiu, tenencia ilícita d'armes, robu con violencia, contra la salú pública, lesiones, amenaces y estorsiones".

La operación contra esta rede entainó ante la inminencia d'un nuevu secuestru. La investigación ta dirixida pol Xulgáu d'Instrucción númbeeru seis d'Illescas (Toledo), onde se sigue cola instrucción de la causa.

Contenido patrocinado