Actualizado 16/10/2008 21:29

Sindicatos de la enseñanza prevén movilizaciones escontra la situación de la Carrera Profesional n'Asturies

UVIÉU, 16 d'Ochobre (EUROPA PRESS)

Los sindicatos CC.OO, CSI-CSIF y Suatea prevén organizar movilizaciones esti mes escontra la situación ectual de la Carrera Profesional y el Plan d'Evaluación pa los funcionarios de la enseñanza non universitaria del Principáu d'Asturies.

Según esplicó en declaraciones a Europa Press el responsable de CC.OO de la Enseñanza, Luis Fernández León, si se llega a un acuerdu nel conceyu d'esta tarde, el 29 d'ochobre van concentrase escontra'l Gobiernu del Principáu, "previsiblemente a les 18.00 hores frente a la Conseyería d'Educación y Ciencia o Presidencia", apuntó.

Xunto a esta midida, los sindicatos planteguen un plan de recoyida de firmes nos institutos escontra'l plan d'Evaluación y pidir al profesoráu que nun collabora cola Allministración dexando d'ellaborar el mapa del puestu "porque nun tien nengún efeutu y ye voluntariu".

Los representantes sindicales informen güei, nel IES Alfonso II d'Uviéu, a un aforu de más de 300 docentes de tola comunidá sobre los problemes que conlleva, según CC.OO, CSI-CSIF y Suatea, el dessarrollu actual de la Carrera Profesional y el Plan d'Evaluación.

"L'alministración sácase un procedimeintu d'unión a una Carrera Profesinoal que nun existe, y llueu como nun pue pagar carrera, paga productividá a quien solicitó la carrera, cuando se trata de conceptos distintos", criticó'l responsable de CC.OO de la Enseñanza. Asina los sindicatos reclamen "el cobru de productividá por cinco años d'actividá pa tolos trabayadores".

Amás, según Luis Fernández León, el Plan d'Evaluación ta "impuestu de manera unillateral pola Alministración y ensin nengún tipu de negociación per parte de los axentes sociales". "Ye mui peligroso que se rellacione la meyora de resultaos académicos col salariu", afirmó diciendo que "ye una situación mui difícil d'asumir".

"La evaluación del profesoráu nun cuenta con marcu normativu, pónenla en marcha de manera esperimental y pretenden utilizar al docente como cobaya p'algamar los datos que l'Alministración necesita, pa dempués crear l'instrumentu definitivu na futura Llei de Función Pública", añadió.

Asina, entiéndese que nun se trata d'una negativa "a que s'evalúe l'actividá docente, sinón que se rellacione col salariu". Cuestiona, amás, que nun s'evalúe a tol profesoráu sinón sólo a los funcionarios de carrera, cuando una cuarta parte de los docentes son personal interín y en práutiques.

Asturianu ofrecido por