UVIÉU, 21 Nov. (EUROPA PRESS) -
La Sala de lo Penal del Tribunal Supremu confirmó les condenes a 55 y diez díes y a 53 años y diez díes de prisión a los hermanos Cristian Alin y Sebastián Sandulache, respectivamente, por trés delitos de trata de seres humanos y trés delitos de prostitución coactiva, siete de prostitución coactiva, y otru delitu contra los derechos de los trabayadores, blanquéu de capitales y mancadures.
Por esti últimu delitu -mancadures- namás condenaron a Cristian Alin Sandulache. El tribunal tamién confirmó les penes de 20 años de prisión impuestes a Ionut Banciu como cómpliz d'un delitu de trata de seres humanos y d'ocho delitos de prostitución, y de 20 años de prisión a Marian Meauca como cómpliz de diez delitos de prostitución.
La Sala desestimó los recursos de casación planteaos polos cuatro condenaos contra la sentencia de l'Audiencia Provincial d'Asturies que, amás de les penes mentaes de prisión, impúnxo-yos midíes d'alloñamientu y el pagu d'indemnizaciones a les víctimes.
El tribunal afirma que'l xuiciu históricu de la sentencia describe que los hermanos Sandulache, xunto Ionut Banciu, Marian Meauca y otres persones ensin identificar, integraben dende 2010 una organización dedicada a captar a muyeres en Rumanía, al traviés del engañu y abusando de la so precariedá o vulnerabilidá, pa traeles a España a exercer la prostitución "en condiciones d'esplotación y utilizando violencia o intimidación, llogrando por ello beneficios importantes".