Assegura que treballa "amb la mateixa intensitat" a l'entrada d'inversors i la seva sortida a Borsa
MADRID/SEVILLA, 5 Ago. (EUROPA PRESS) -
Banc Mare Nostrum, grup format per CajaMurcia, Caixa Penedès, CajaGranada i Sa Nostra, ha rebut ofertes per entrar en el seu capital per part d'inversors privats "que poden ser vinculants", segons van confirmar fonts de l'entitat a Europa Press, els qui van ressaltar que, en qualsevol cas, el grup treballa al mateix temps i "amb la mateixa intensitat" en la seva pròxima sortida a Borsa.
"Part de l'equip del banc està negociant amb inversors i un altre grup prepara el fullet per sortir a Borsa, ja que l'objectiu del banc sempre ha estat doble", ha subratllat un portaveu de l'entitat.
El grup confia a recollir el suport dels inversors, perquè la seva valoració al mercat és positiva, pel que espera rebre més ofertes en el curt termini. El grup les estudiarà i determinarà si dóna entrada en el capital als esmentats inversors, mentre treballa en el seu pròxim salt al parquet.
Banc Mare Nostrum té una necessitat de capital de 637 milions d'euros, segons les dades del Banc d'Espanya publicats el mes de març passat, en els que es preveia que el banc hauria de col·locar el 20% del capital social.
El percentatge que l'entitat podria treure al mercat encara no està tancat i pot variar en funció de les seves necessitats. Alhora, la data prevista per al seu debut encara no està fixada, perquè el termini per a això expira el 31 de març de 2012, tot i que elegirà "el moment més adequat".
BMN va comunicar els seus plans a la Comissió Nacional del Mercat de Valors CNMV) (CNMV) el mes d'abril passat. L'entitat ha indicat llavors que tot i considerar viable la captació del capital mitjançant les vies establertes, ha sol·licitat suport financer al Frob com a mesura cautelar, i per al cas que no pugui complir els terminis establerts.