Motor.- Famílies nombroses celebren les ajudes del Govern perquè permetrà comprar monovolums

Europa Press Economía Finanzas
Actualizado: martes, 26 mayo 2009 20:30

BARCELONA 26 May. (EUROPA PRESS) -

L'Associació de Famílies Nombroses de Catalunya (Fanoc) ha celebrat avui el pla propi d'ajudes a la compra directa de vehicles, anunciat avui pel Govern, ja que permetrà rebre descomptes amb la compra de monovolums o furgonetes, segons ha informat l'organització en un comunicat.

Fanoc ha explicat que el pla d'ajudes del Govern espanyol, deixava fora la compra de monovolums en establir un preu màxim dels vehicles de 30.000 euros i aquest tipus acostuma a tenir un preu superior. El pla català eleva el preu màxim a 49.000 euros sense límit d'emissions de CO2 però a condició d'entregar un cotxe més contaminant que el que s'adquireix.

El director executiu de l'organització, Raúl Sánchez, ha destacat la importància que la Generalitat hagi aprovat aquest pla, "ja que serà una ajuda que arribarà a les famílies nombroses, un dels col·lectius que més pateix la crisi actual".

Contenido patrocinado