Detenidos dos jóvenes por abusos sexuales y amenazas graves al personal del centro de menores donde residen

Policía Nacional, foto de recurso
EUROPA PRESS/ ARCHIVO
Europa Press Islas Baleares
Publicado: jueves, 14 febrero 2019 17:18


PALMA DE MALLORCA, 14 Feb. (EUROPA PRESS) -

La Policia Nacional ha detingut a dos menors per presumptes delictes d'abusos sexuals, assetjament, violncia domstica i amenaces greus al personal del centre de protecció on estan tutelats i, així mateix, cap a altres menors acollits i vens de la mateixa barriada del centre a Palma.

Segons ha informat el cos policial en un comunicat, el mes de desembre, es van interposar diverses denúncies, en les quals es detallava que els menors "no acceptaven les normes del centre per a la bona convivncia, realitzaven sortides no autoritzades i tornaven amb clars símptomes d'haver ingerit substancies estupefaents".

Així mateix, s'afegia que "faltaven greument al respecte a l'equip educatiu amb continus menyspreus, amenaces, assetjaments i abusos sexuals i a altres menors del centre, fins i tot arribant a agredir, intimidar, assetjar i amenaar a qualsevol d'ells".

La Policia va realitzar una srie de recerques que van culminar amb la detenció aquest dimecres dels dos menors per diversos delictes d'abusos sexuals, assetjament, violncia domstica i amenaces greus. No obstant aix, segueix una recerca oberta i no es descarten noves detencions sobre aquest tema.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado