PALMA DE MALLORCA, 14 Feb. (EUROPA PRESS) -
El candidat de MÉS per Mallorca al Govern, Miquel Ensenyat, ha afirmat aquest dijous que si la legislatura del president del Govern central, Pedro Sánchez, "acaba" sense el Rgim Especial de Balears (REB), "PSOE i PP demostraran que tenen el mateix inters per Balears: cap".
Així ho ha expressat la formació en un comunicat difós aquest dijous en el qual el també president del Consell de Mallorca ha lamentat que per a l'Executiu estatal "sempre queden dues grans qüestions pendents" respecte a Balears, en referncia al citat REB -del qual ha dit que "hauria d'haver entrat en vigor fa dos mesos"-- i a la reforma del sistema de finanament de Balears.
A més, Ensenyat ha insistit que la seva formació "sempre ha reclamat" un REB "just" per a Balears i ha recalcat que l'última proposta de Sánchez "no ho és". Finalment, el candidat de MÉS al Parlament ha incidit que l'Executiu balear "ha de continuar negociant la proposta".