ALACANT, 3 Jun. (EUROPA PRESS) -
El servei de salvament i socorrisme ja està disponible en tota la costa d'Elx de cara a la temporada estival. El servei va arrancar dissabte passat, 1 de juny, a les platges d'Arenales del Sol, El Altet, El Carabassí, La Marina, El Pinet i El Rebollo.
La regidora de Turisme, Irene Ruiz, ha assenyalat que "un total de set llocs, repartits per tota la costa il·licitana, i més d'una vintena de socorristes garantixen la seguretat de turistes i banyistes", segons ha indicat l'Ajuntament en un comunicat.
A més, el servei comptarà amb un coordinador per a totes les platges, així com amb dos patrons d'embarcacions, quatre tècnics d'emergències, dues ambulàncies i dues motos d'aigua.
L'horari del servei serà, com en anys anteriors, de 10-00 a 19.00 hores en els mesos de juny i setembre, i s'ampliarà una hora en els mesos de juliol i agost, fins a les 20.00 hores.
També s'han instal·lat quatre punts accessibles propers als llocs de socors a la platja dels Arenals del Sol i a la de la Marina, amb tres i un socorrista respectivament.
Quant a les passarel·les, lavapies i papereres ja es troben en funcionament en totes les platges des de dissabte passat i s'ha engegat el mateix dispositiu de neteja de platges que en anys anteriors.