Autoritzada la compra centralitzada de medicaments que continguen el principi actiu de metotrexat

Archivo - Arxiu - Imatge d'arxiu d'un producte amb metotrexat
GOBIERNO DE NAVARRA - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 9 abril 2024 18:09

   VALÈNCIA, 9 Abr. (EUROPA PRESS) -

   El ple del Consell ha autoritzat un acord marc per a la compra centralitzada de medicaments d'ús humà que tinguen com a composició el principi actiu de metotrexat, que s'utilitza principalment en tractaments per al càncer o determinades malalties autoinmunes, com l'artritis reumatoide.

    Aquest acord marc, que tindrà una durada d'un any amb possibilitat de pròrroga fins als tres anys màxim, es dividirà en 17 lots. El pressupost màxim de licitació establit per al període d'un any és de 3,8 milions d'euros, mentre el valor total estimat en el cas de prorrogar-se ascendeix a 16,2 milions.

    Amb aquest acord marc es pretén seleccionar a les empreses que subministraran aquest tipus de medicaments als centres sanitaris dependents de la Conselleria de Sanitat.

    A més, permetrà fixar els preus i establir els termes i condicions dels contractes de forma eficient i garantint un preu competitiu.

    Els beneficiaris d'aquest acord seran, d'una banda, les empreses licitadores en poder optar a aquesta compra centralitzada i, per un altre, els pacients en accedir a un producte de major qualitat.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press