Binter llança una promoció per a volar entre València i Canàries a la tardor des de 56 euros

Archivo - Arxiu - Avió de Binter
ANTONIO DI CIOMMKO - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 1 julio 2025 15:58

   VALÈNCIA, 1 Jul. (EUROPA PRESS) -

   Binter ha llançat una nova promoció que permet adquirir, fins al pròxim 14 de juliol, bitllets a preus reduïts per a viatjar de València a Canàries entre l'1 d'octubre i el 30 de novembre del 2025.

   Es poden adquirir bitllets des de 56 euros el trajecte, quan es compra anada i tornada, per a volar amb el servici d'esta aerolínia fins a qualsevol aeroport de Canàries, amb escala en Gran Canària o Tenerife.

   Binter oferix vols directes entre València (VLC) i els aeroports de Gran Canària (LPA) i Tenerife (TFN) quatre dies a la setmana: dilluns, dimecres, divendres i diumenges.

   A més, permet als seus passatgers arribar pel mateix preu a qualsevol de les illes canàries en oferir gratis els vols en connexió, aprofitant els 210 trajectes interinsulares diaris que realitza en l'arxipèlag.

   Els bitllets es poden comprar en la web o la 'app' de l'aerolínia, el telèfon 922/928 32 77 00 i agències de viatges.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià