VALÈNCIA, 6 Jun. (EUROPA PRESS) -
La Policia Nacional està buscant la persona que va atracar una joieria ahir dimecres al centre de València, de la qual es va emportar uns 20 rellotges d'alta gamma després d'emmanillar una empleada.
Segons informen fonts de Prefectura, l'atracament es va produir cap a les set de la vesprada en un establiment de la calle Marqués de Dos Aigües de València.
L'atracador presumptament va emmanillar la dependenta amb cinta americana i també li va tapar la boca. Tot seguit, se'n va emportar una vintena de rellotges d'alta gamma i va pegar a fugir.
De la investigació s'ha fet càrrec el grup d'atracaments de la brigada provincial de Policia Judicial de València, mentre la Policia Científica va realitzar la inspecció ocular de l'establiment.
La investigació continua oberta fins trobar al responsable de l'atracament, informen les mateixes fonts a Europa Press.