CASTELLÓ/SANTANDER, 1 Jul. (EUROPA PRESS) -
La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre (CHE) ha avisat de la possibilitat de crescudes en barrancs i lleres menors de Castelló i altres províncies davant de les alertes (grogues) de l'Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) per pluges i tempestes.
L'advertiment de la CHE afecta també a Lleida, Burgos, Soria, Àlaba, La Rioja i Navarra, a més de Cantàbria, on l'avís està activat en el centre i Valle de Villaverde per fortes precipitacions.
Davant de les pluges pronosticades per a este dimarts a la vesprada, des de l'organisme de conca recomanen als ciutadans que estiguen atents a l'evolució de les dades meteorològiques i hidrològics en la web de l'AEMET i en la de la CHE, així com en el SAIH Ebre, a més de seguir sempre les recomanacions dels Serveis de Protecció Civil.
Els avisos de l'AEMET són per pluges intenses que podrien deixar més de 15-20 litres per metre quadrat en una hora, d'ací la possibilitat de crescudes sobtades en lleres menors i barrancs.