Comencen a retornar voluntàriament al Marroc migrants que van entrar a Ceuta

Desenes de migrants celebren haver traspassat la frontera entre Ceuta i el Marroc, a 31 de juliol del 2026, a Madrid (Espanya).
Marcos Moreno - Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 31 julio 2026 11:00

   CEUTA, 31 Jul. (EUROPA PRESS) -

   Centenars de persones que van entrar a Ceuta de forma massiva en les últimes hores estan començant a tornar voluntàriament al Marroc per l'espigó fronterer, segons ha pogut comprovar Europa Press. Les tornades van començar a produir-se a última hora de la nit.

   Al seu torn, continuen entrant migrants a la ciutat autònoma, si bé l'afluència, que no ha afluixat durant la matinada, s'ha anat reduint a primera hora d'este matí, mentre milers de joves han passejat pels carrers del municipi de Ceuta.

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press