La Comunitat Valenciana està hui dijous en avís groc per pluges, fred, neu i fenòmens costaners

La Comunitat Valenciana està en avís groc per pluges, fred, neu i fenòmens costaners
CARLOS CASTRO/EUROPA PRESS
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 16 enero 2025 10:00

   VALÈNCIA, 16 Ene. (EUROPA PRESS) -

   La Comunitat Valenciana, llevat del sud d'Alacant i l'interior nord de València, està hui dijous en avís groc per pluges, fred, neu i fenòmens costaners, segons la predicció d'Aemet.

   En concret, tot el litoral, excepte el sud d'Alacant, està en avís per pluges i fenòmens costaners, ja que es preveuen precipitacions localment persistents al sud de València i nord d'Alacant i al litoral, ruixats localment forts i ocasionalment amb tempesta i sense descartar granís menut.

   A més, l'interior de Castelló està en avís per neu que s'espera en una cota entorn dels 900-1.100 metres en general, descendint localment a 600-800 metres i acumulacions de 5-10 centímetres i haurà gelades a l'interior. Per fred, estarà en avís, l'interior nord de Castelló, l'interior sud de València i l'interior d'Alacant

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press