ALACANT, 17 Feb. (EUROPA PRESS) -
El concert solidari de Nadal UA-Rotary, que van interpretar al desembre l'Orquestra Filharmònica i la Coral de la Universitat d'Alacant (UA) a l'Auditori de la Diputació d'Alacant (ADDA), ha aconseguit recaptar 6.870 euros per als afectats per la dana del passat 29 d'octubre a la província de Valencia.
Així ho ha indicat la institució acadèmica en un comunicat, en el qual ha detallat que este dilluns la rectora de la UA, Amparo Navarro, i el president del Rotary Club Alacant, Jorge Alió, han lliurat un xec amb esta quantia a la presidenta de Cruz Roja Alacant, Remedios Alarcón, per a destinar la recaptació als damnificats.
L'acte de lliurament del xec ha tingut lloc en el despatx rectoral, amb l'assistència de la vicerectora de Cultura, Esport i Extensió Universitària, Catalina Iliescu, i de la directora i la tècnica d'activitats musicals de la Fundació General de la UA, Lucía Gomis i Loretta González, respectivament.
El concert, emmarcat en les accions de 'Cultura Solidària' de la UA, va comptar amb la coorganización específica del Rotary Club Alacant i amb Vectalia com a patrocinador anual de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat.