Desmantellada una plantació de 4.000 plantes de marihuana oculta entre vegetació a la Pobla del Duc

Plantació a La Pobla del Duc
GC
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 11 abril 2024 12:31

   VALÈNCIA, 11 Abr. (EUROPA PRESS) -

   La Guàrdia Civil ha desmantellat una plantació de marihuana amb 4.000 plantes a la localitat valenciana de la Pobla del Duc gràcies a la col·laboració ciutadana.

   La plantació es trobava oculta entre matolls, arbustos i vegetació, la qual cosa dificultava la seua localització, segons ha informat l'institut armat en un comunicat.

    Una vegada localitzada, es constata que les instal·lacions albergaven una plantació de 4.000 plantes en fase de creixement, d'entre 7 i 10 centímetres, així com un campament amagat entre pinedes on els encarregats de la custòdia vivien i podrien estar durant el temps de creixement, recol·lecció i collita.

    Els agents continuen amb la investigació per a la localització dels encarregats d'aquesta plantació. Les diligències han sigut lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 d'Ontinyent, segons la mateixa font.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press