Detingudes dos persones per robar 17.000 euros de les màquines del seu propi saló d'apostes a Elx

La propietria va admetre que ho va fer perqu no estava "contenta" amb l'acord econmic amb l'empresa que li va cedir els aparells

Archivo - Arxiu - Vehicle de la Policia Nacional
POLICÍA NACIONAL - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 21 junio 2024 10:54

   ALACANT, 21 Jun. (EUROPA PRESS) -

   Agents de la Policia Nacional han detingut a un home i una dona de 44 i 35 anys per forar les mquines d'apostes que l'última tenia en el seu propi establiment. La presumpta autora havia destinat una zona del seu local d'apostes per a les mquines que tenia contractades en rgim de coexplotació. Tots dos havien aconseguit fer-se amb un botí de 17.000 euros en metllic.

   La investigació s'ha iniciat arran d'una denúncia interposada per dos treballadors de l'empresa propietria de les mquines d'apostes, els qui van manifestar que tenien un contracte de coexplotació en els salons propietat de la detinguda. Un d'ells estava situat a Elx i l'altre a Alacant, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

   Quan els treballadors van ser a arreplegar els aparells després d'haver-se complit el contracte, es van adonar que sis mquines d'apostes i dos caixers pagadors havien sigut forats amb un trepant. Van aportar més dades per a la investigació, com que els salons de la sospitosa tenien cmeres que podien haver gravat "qualsevol manipulació" sobre les mquines.

   La Policia Nacional va iniciar llavors la investigació i va realitzar diligncies per a sollicitar les cmeres d'enregistrament dels dos locals. No obstant aix, la propietria i sospitosa de l'illícit va manifestar que no podia tenir accés als enregistraments perqu el sistema estava "avariat" en tots dos locals.

   En perquisicions posteriors, els investigadors de la Policia Nacional han aconseguit localitzar a diversos testimonis dels fets, els qui han aportat "dades clau" per a relacionar a la sospitosa i a un amic seu.

   Grcies a les seues declaracions, els agents han esbrinat que la propietria i un amic traslladaven les mquines des del saló o zona pública de l'establiment fins al magatzem del mateix, on podien manipular-les "sense cridar l'atenció". Les mquines apareixien posteriorment amb signes d'haver sigut forades i tant la propietria com el seu amic abandonaven el lloc amb dues borses grans de cuir amb "alguna cosa en el seu interior".

NO ESTAVA "CONTENTA" AMB L'ACORD

   La Policia Nacional ha dut a terme les detencions de tots dos a Alcoi. Durant les diligncies posteriors, la propietria ha adms haver realitzat els robatoris perqu, segons ha assegurat, no estava "contenta" amb l'acord econmic que havia signat amb l'empresa que li havia cedit l'explotació de les mquines.

   La Policia Nacional ha aconseguit recuperar 15.125 euros en metllic, en una gran quantitat de monedes de 10 cntims, d'1 euro i bitllets de diferent valor. Els detinguts, de nacionalitat espanyola, han sigut imputats per un delicte de robatori amb fora. Les actuacions han sigut posades a la disposició del Jutjat d'Instrucció de Gurdia d'Elx.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press