Detingut a Gandia per robar una bossa en un cotxe que acabava de patir un accident

Imatge d'un furgó policial en imatge d'arxiu
CNP
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 3 junio 2024 14:34

   VALNCIA, 3 Jun. (EUROPA PRESS) -

   La Policia Nacional ha detingut a Gandia a un home de 37 anys per presumptament robar una bossa de l'interior d'un vehicle que acabava de patir un accident de trnsit. El lladre es va resistir amb gran violncia a la detenció i va arribar a agredir i amenaar als agents en comissaria.

   El robatori es va produir dilluns passat al matí al carrer Pintor Sorolla de Gandia. L'home va aprofitar un moment de descuit, mentre els conductors implicats en una collisió lleu emplenaven el part amistós, per a apoderar-se de la bossa amb les pertinences de la víctima, informa Prefectura.

   Després d'adonar-se un testimoni del succet i advertir a la víctima, tots dos van tractar de donar abast al lladre mentre es donava a la fugida amb els efectes robats. Una vegada interceptat, el sospitós va exercir una gran resistncia contra el testimoni i la víctima i els va ocasionar lesions de carcter lleu.

   Seguidament, altres vianants van eixir en auxili per a evitar la fugida del lladre fins a l'arribada dels policies, que ho van detenir i van recuperar la bossa per a retornar-li-ho a la víctima.

   Ja en dependncies policials, l'home va arremetre sobtadament contra un agent mentre proferia insults i amenaces. Durant l'escorcoll de seguretat se li va intervenir un telfon mbil d'alta gamma que estava denunciat com sostret amb violncia i intimidació a Valncia el passat 25 de maig.

   Per tot aix, el lladre va ser posat a disposició judicial com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb violncia i intimidació i atemptat a agent de l'autoritat, després del que es va decretar el seu ingrés a la presó provisional.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press