Detingut un home acusat de la mort d'un altre que va aparèixer amb 38 punyalades en la seua casa de València

Archivo - Arxiu - Agent de la Policia Nacional a València
POLICÍA NACIONAL - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 6 febrero 2025 10:36

   VALÈNCIA, 6 Feb. (EUROPA PRESS) -

   Agents de la Policia Nacional han detingut a un home acusat de matar a un altre de 38 punyalades en un pis del districte Marítim de València, segons ha informat Prefectura.

    La víctima va ser trobada el passat 12 de gener en un domicili situat al carrer Illes Canàries de la ciutat amb 38 ferides per arma blanca.

    El Grup d'Homicidis de la Brigada Provincial de Policia Judicial de València es va fer càrrec de les investigació i, després d'una complexa investigació, els agents van identificar en una setmana al presumpte autor de l'apunyalament: un dels amics més propers de la víctima.

    Finalment, este dilluns al matí es va detenir al sospitós després de dur a terme un registre en el seu domicili, on es van intervenir efectes fonamentals per a l'esclariment dels fets, tals com el telèfon mòbil de la víctima, el qual va ser sostret per l'agressor en el moment del crim.

    L'arrestat, de 38 anys i origen espanyol, i amb antecedents policials, va ser posat a la disposició de l'autoritat judicial com a presumpte autor dels delictes d'assassinat i robatori amb violència. El jutge va decretar el seu ingrés a la presó.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press