Dotze mitjans aeris es desplacen a Soneja per a intentar controlar l'incendi

Incendi a Soneja
112 CV
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 6 julio 2026 10:05

   CASTELLÓ, 6 Jul. (EUROPA PRESS) -

   Un total de dotze mitjans aeris s'han desplaçat este matí a la localitat castellonenca de Soneja per a intentar controlar l'incendi declarat este diumenge i que ha afectat a diverses hectàrees, segons ha informat l''112' Comunitat Valenciana.

   Sobre les 6.25 hores s'ha informat d'alguns mitjans aeris que anaven a començar a eixir cap a Soneja, entre ells, tres avions, tres helicòpters de la Generalitat, l'helicòpter de coordinació, dos avions, dos helicòpters i l'Avió Amfibi Tipus 1 (FOCA) del Ministeri.

   Diferents efectius terrestres han seguit treballant esta nit per a intentar contenir el foc que, segons va comentar ahir el president de la Generalitat Valenciana, Juanfran Pérez Llorca, havia entrat "molt poc" al parc natural de la Serra d'Espadà. També va xifrar en unes 150 les hectàrees afectades anit.

   El foc va obligar també a practicar alguns desallotjaments, com a Assuévar. Les persones es van desplaçar a residències de coneguts o familiars i unes altres van quedar allotjades en el seminari de Sogorb.

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press