REMITIDA ÚLTIMO PASILLO/ZOO, - Archivo
VALNCIA, 23 Ene. (EUROPA PRESS) -
Els tradicionals concerts de Falles tornaran a l'Albereda de Valncia en format de festival durant els dies 10 i 11 de mar. Els recitals --que se celebraran des de les 18.00 hores fins a les 3.30 hores-- comptaran amb una varietat "important" de música en castell i valenci i entre les bandes convidades figuren Fangoria, Miss Cafeina i Zoo. L'entrada, que es podr obtindre a partir de l'1 de febrer, ser gratuta.
Així ho ha anunciat el regidor de Cultura Festiva en l'Ajuntament de Valncia, Carlos Galiana, qui ha detallat el programa. El dia 10 encapalen el cartell Fangoria i Miss Cafeina. També actuaran Habitación Roja, las Nancys Rubias, Chimo Bayo, Fat Gordon, La Lusi, Marien Baker y Tania Bayo.
El grup Zoo i La Fúmiga es pujaran a l'escenari el dia 11, al costat de a Nonai Sound, Pupilles, Colomet, Salva Gómez, Carlos Areces i Aníbal Gómez.
L'edil ha assenyalat que alguns collectius venals "havien demanat que els concerts tornaren a l'Albereda per a descentralitzar l'activitat que hi ha durant eixe cap de setmana pel que fa a les Falles".
A més, ha destacat que, "sempre que hi ha ocasió, el consistori uneix la cultura amb la música com s'ha fet en algunes activitats de Nadal o en Expojove". "Per a mi la música en directe és una aposta sempre", ha subratllat.
"És un projecte en el qual treballem des de fa molt temps i les Falles d'enguany són el millor moment en ser les primeres sense restriccions per la Covid-19", ha ressaltat, al mateix temps que ha agrat a Amstel --entitat que patrocina l'activitat-- "apostar sempre per aquestes festes".
Ha comentat que s'installaran tanques des de la rotonda del Jardí de Vivers fins al pont i "hi haur diferents accessos per a poder acudir tranquillament".
Per la seua banda, el director regional de Relacions Institucionals d'Heineken Espanya, Pablo Mazo, ha remarcat que és un "absolut orgull" que, un any més, l'Ajuntament "permeta patrocinar a Amstel alguna cosa que es viu molt dins de les Falles".
AFORAMENT 15.000 PERSONES
L'aforament dels concerts ser de 15.000 persones. Amstel facilitar 10.000 d'aquestes entrades que podran aconseguir-se comprant qualsevol dels seus productes. En obtindre'ls, s'aconseguiran uns codis que hauran d'introduir-se en el seu web.
Per la seua banda, Galiana ha indicat que l'Ajuntament ser l'encarregat de repartir les 5.000 entrades restants. "Anunciarem a poc a poc com aconseguir-les", ha assenyalat.