Emergències avisa d'un descens notable de les temperatures des del diumenge amb -4º a l'interior i 0º al litoral

Archivo - Arxiu - Imatge de fred a la Comunitat Valenciana
Jorge Gil - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 10 enero 2025 18:35

   VALÈNCIA, 10 Ene. (EUROPA PRESS) -

   El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha anunciat que a partir del pròxim diumenge, 12 de gener, s'espera una baixada notable de les temperatures a la Comunitat Valenciana a causa de l'entrada d'una massa d'aire molt freda del nord procedent de latituds molt altes, amb un important descens de les temperatures al llarg de la setmana vinent.

    Com a conseqüència d'això, es preveu que es registren temperatures baixes tant a l'interior com el litoral de la Comunitat Valenciana, amb valors entorn de -4 graus en punts de l'interior, i d'al voltant de 0 graus en zones del litoral.

   Des de l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències es recomana als municipis i organismes amb competències en servicis socials i sanitaris que mantinguen la necessària atenció i seguiment de la situació, especialment sobre els grups de risc (persones majors soles, famílies en situació de precarietat, persones amb malalties cròniques), i sobre l'estat de la xarxa viària per la possible presència de plaques de gel.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press