Feliu Ventura 'torna a casa' amb un concert a Xàtiva amb La Maria i Sons de Dones

El cantautor xativí Feliu Ventura
JORDI BORRÀS
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 21 julio 2026 11:03

   VALÈNCIA, 21 Jul. (EUROPA PRESS) -

   El cantautor xativí Feliu Ventura 'torna a casa' per a oferir, el dimecres 19 d'agost de 2026, un concert "molt especial", en el qual estarà acompanyat per La Maria i Sons de Dones.

   La cita, a les 20:00h, a la Plaça de la Seu, s'inclou en el marc de la gira de presentació del seu darrer treball, 'Tot el que hem guanyat perdent', expliquens responsables de la producció en un comunicat.

   Dalt de l'escenari esatran al costat de Ventura La Maria, una de les veus més innovadores i premiades de la música valenciana actual, i l'ensemble Sons de Dones, formació xativina especialitzada en repertori compost per dones.

   Rebel·lia poètica, emocional i memòria compartida es donaran la mà a la Plaça de la Seu en una nit que unix tres maneres diferents d'entendre la música com a eina de transformació. "I, potser, alguna sorpresa més per descobrir", avança l'organització.

   Després de quatre anys sense pujar als escenaris, Feliu Ventura ha tornat amb 'Tot el que hem guanyat perdent', un disc que "reafirma la seua veu poètica i compromesa amb la idea que allò personal és polític".

   El treball combina la mirada crítica i tendra que sempre l'ha caracteritzat amb una sonoritat renovada, on l'arrel pop-folk conviu amb noves textures electròniques gràcies al productor xativí Genís Ibáñez.

   El concert de Xàtiva serà, per tant, "un retorn doblement especial: el del cantant al seu poble, i el d'un treball que parla precisament de tornar a alçar-se".

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press