Ferit un home per traumatisme en tórax en un accident en l'encreuament de la A-35 amb l'A-7, a Xàtiva

Imatge del succés
CONSORCIO
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 22 mayo 2026 17:01

   VALÈNCIA, 22 May. (EUROPA PRESS) -

   Un home de 60 anys ha resultat ferit per traumatisme en tórax en un accident de cotxe en l'encreuament de la A-35 amb l'A-7, a l'altura de Xàtiva, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).

    El CICU ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), l'equip mèdic del qual ha atès a l'home ferit, de 60 anys, per traumatisme en tórax. El conductor a més ha siso traslladat a l'Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva.

    Fonts del Consorci Provincial de Bombers han precisat que el succés s'ha produït sobre les 9.45 hores d'este divendres. Este cos de bombers ha mobilitzat tres dotacions de Xàtiva i Ontinyent, amb un sergent d'Alzira. Els efectius de bombers han excarcerat al conductor, qui ha sigut transferit als mitjans sanitaris.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press