Ferit un treballador després de patir una caiguda en una urbanització de Xàbia

Archivo - Arxiu- Ambulància del Servici d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), en una imatge d'arxiu
GVA - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 15 septiembre 2026 16:02

   ALACANT, 15 Sep. (EUROPA PRESS) -

   Un home de 56 anys ha resultat ferit este dimarts després de patir una caiguda mentre treballava en la urbanització La Corona del municipi de Xàbia, segons fonts del Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).

   El CICU ha rebut l'avís del succés a les 11.49 hores, localitzat en el carrer La Sella d'esta urbanització. Fins al lloc s'han desplaçat una unitat del Servici d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB).

   Una vegada allí, l'equip mèdic del SAMU ha estabilitzat a l'home, que presentava traumatismes, amb afectació d'un genoll, i ho ha traslladat posteriorment a l'Hospital de Dénia, han explicat les mateixes fonts.

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press