Ford reprèn l'activitat a Almussafes en torn de matí després de tancar per la nova DANA

Cartell de la fbrica Ford Almussafes, a 6 de novembre del 2024, a Almussafes, Valncia, Comunitat Valenciana (Espanya).
Alejandro Martínez Vélez - Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 15 noviembre 2024 12:41

   MADRID/VALNCIA, 15 Nov. (EUROPA PRESS) -

   Les plantes de vehicles i motors de Ford a Almussafes han reprs este divendres l'activitat en un únic torn de matí "a causa de la dificultat per a recuperar el provement de peces" després d'haver paralitzat la producció durant els últims dies a causa del pas d'una nova DANA en la regió, segons han confirmat a Europa Press fonts sindicals.

    D'esta manera, la fbrica segueix operant l'ERTO de fora major, aprovat per la Direcció general de Treball, mentre es mantinga la situació de crisi en la cadena de subministrament que "fa impossible tornar a la fabricació en rgim de dos torns" en les plantes de vehicles.

    Així mateix, fonts del fabricant han informat a Europa Press que en estos moments es "est treballant amb els provedors en la disponibilitat de peces", encara que admeten que "encara no hi ha confirmació" que es vagen a produir canvis en l'ERTO vigent com a mxim, a dia de hui, fins al prxim 30 de novembre.

   La planta valenciana havia reprs la producció el dilluns passat en la seua fbrica de motors i este dimecres en la de muntatge de vehicles, malgrat la menor activitat.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press