Jorge Gil - Europa Press - Archivo
BARCELONA, 30 Abr. (EUROPA PRESS) -
El conseller delegat de CaixaBank, Gonzalo Gortázar, ha assegurat que amb la inflació per damunt del 3% a l'eurozona "és lògic" que el Banc Central Europeu (BCE) puge els tipus d'interès al 2,75%, la qual cosa significaria dur a terme tres pujades de tipus en el que resta d'any.
Ho ha dit hui en una roda de premsa després de la presentació de resultats del primer trimestre, en el qual el banc va guanyar 1.572 milions d'euros, un 7% més, i ha afegit que no preveu que este mateix dijous es done la primera d'estes pujades en la reunió del BCE.
Gortázar ha explicat que estes pujades serviran per a contindre les expectatives a llarg termini, que ha dit que "són les que realment" poden perjudicar l'economia.