El govern de Catalá sobre Badenas: "Presumpció d'innocència, respecte a la justícia i màxima col·laboració"

Archivo - Arxiu - L'alcaldessa de València, María José Catalá, observa al portaveu de Vox, Juanma Badenas, durant un acte en l'ajuntament de la ciutat. Imatge d'arxiu.
EDUARDO MANZANA/EUROPA PRESS - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 25 septiembre 2026 13:12

   VALÈNCIA, 25 Sep. (EUROPA PRESS) -

   L'equip de govern de l'Ajuntament de València, presidit per María José Catalá (PP) i format per PP i Vox, ha expressat este divendres, després de conèixer-se que un jutjat de la ciutat ha citat a declarar com investigat a l'edil d'esta última formació en el consistori i membre d'este executiu local Juanma Badenas arran de la denúncia que va interposar contra ell el Sindicat d'Estudiants per la "violació" de la seua seu, la seua defensa de "la presumpció d'innocència", el seu "respecte a la justícia" i la seua "màxima col·laboració".

   Així ho ha indicat el regidor portaveu del govern municipal i portaveu del PP en esta corporació, Juan Carlos Caballero, preguntat per esta investigació a Badenas durant la roda de premsa que ha oferit després de la Junta de Govern Local.

   "Nosaltres ens hem assabentat a través dels mitjans de comunicació" d'esta notícia, ha precisat Caballero, que ha agregat que tant "en este cas" com en "uns altres", el govern de la capital valenciana apel·la a la "presumpció d'innocència", al "respecte a la justícia" i mostra "màxima col·laboració". També ha mostrat respecte "als temps judicials".

   "En este cas i en altres casos, sempre hem dit el mateix: nosaltres advoquem per la presumpció d'innocència, pel respecte a la justícia i la màxima col·laboració", ha exposat el portaveu. "Per tant, referent a aixó el que puc dir és que nosaltres creiem en la presumpció d'innocència i respectem els temps judicials", ha afegit Juan Carlos Caballero.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press