ALACANT, 16 May. (EUROPA PRESS) -
La Guàrdia Civil està investigant si el braç trobat per un gos a Xixona podria pertànyer a una dona alemanya. En cas que aquesta hipòtesi es confirmara, també cercarien el marit, encara que la desaparició de la parella alemanya no ha sigut denunciada, segons han informat a Europa Press fonts pròximes a la investigació.
Fins al moment, l'ampli dispositiu de recerca de la Guàrdia Civil per la zona no ha permès trobar més indicis sobre aquest tema, revelen les mateixes fonts, per la qual cosa continuen diàriament amb els rastrejos.
El matrimoni alemany, que estava a Xixona els dies previs a la localització del braç, havia llogat un vehicle i els veïns van alertar que aquest cotxe portava diversos dies estacionat a la localitat sense moure's.
El passat 27 d'abril, un gos va localitzar un braç d'una persona sense identificar mentre passejava a soles per una zona rural de la localitat de Xixona. L'extremitat pertanyia a una dona i portava un anell. Segons ha informat 'TodoAlicante', les restes procedien de l'abocador de la localitat, on els investigadors centren la recerca.
El dispositiu de recerca està compost pel Servici Aeri, l'Equip Pegàs, diversos guies canins, el Seprona, el GEAS i agents de les Unitats de Seguretat Ciutadana de la Comandància i dels Llocs de la Companyia Territorial de Sant Vicent del Raspeig, equipats amb els drons oficials.