Investigats dos homes per sostraure barreres de protecció en una carretera de Morella

Barreres de protecció sostretes
GUARDIA CIVIL
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 14 julio 2025 12:57

   CASTELLÓ, 14 Jul. (EUROPA PRESS) - -

   La Guàrdia Civil ha investigat a dos homes com a presumptes autors de la sostració de barreres de protecció en la carretera CV-170, de Morella, sentit Vinaròs, segons ha informat l'institut armat en un comunicat.

   L'actuació es va iniciar arran de l'albirament de dos homes que semblaven estar sostraient aquests objectes en la via pública, abandonant posteriorment la zona.

    La Guàrdia Civil va interceptar un camió retolat amb emblemes de conservació de carreteres en l'estació de servici de Morella i en el seu interior viatjaven dos homes vestits amb roba de treball. Alhora van comprovar l'existència a l'interior del camió d'estes barreres.

    Entrevistats amb els dos homes, estos van mostrar als agents un elevat estat de nerviosisme, a més d'oferir unes explicacions poc convincents del seu treball. Els agents van realitzar una sèrie de gestions i perquisicions amb les quals van poder confirmar el furt d'estes barreres.

    Tots dos homes, de 42 i 49 anys, van ser investigats per estos fets, i els guàrdies civils van poder recuperar la totalitat del sostret, 53 barreres de protecció que equivalen a 212 metres lineals.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià