L'autobús que unix Alacant i l'aeroport millorarà freqüències a partir de l'1 de juny

Imatge d'arxiu d'un autobús entre Alacant i l'aeroport d'Alacant-Elx Miguel Hernández
VECTALIA
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 26 mayo 2026 13:07

   ALACANT, 26 May. (EUROPA PRESS) -

   La línia C-6, que unix el centre d'Alacant amb l'aeroport d'Alacant-Elx Miguel Hernández, incorporarà un autobús addicional i augmentarà el seu nombre d'expedicions "per a fer front a l'increment de viatgers registrats en la terminal alacantina" i passarà dels 80 trajectes actuals a 92, segons ha informat l'empresa Vectalia este dimarts en un comunicat.

   Segons la companyia, "esta modificació implica una reducció de dos minuts en la freqüència de pas diürna gràcies als sis vehicles que estaran en circulació de manera ininterrompuda entre el matí i la vesprada".

   L'autobús, que presta servici durant les 24 hores del dia, també millorarà les seues freqüències nocturnes i passarà a circular cada 30 minuts, ha apuntat l'empresa.

   Vectalia ha ressaltat que "esta millora respon a una necessitat creixent", ja que, "durant els últims anys, el nombre de viatgers que passen per l'aeroport és cada vegada major, la qual cosa repercutix igualment en el nombre d'usuaris de la línia C-6".

   "Estos canvis suposen una millora en la qualitat del transport públic cap a l'aeroport, responent a la demanda creixent dels usuaris i al compromís d'oferir un servici més àgil, còmode i eficient", ha agregat.

   I ha sentenciat: "Amb esta ampliació, els viatgers disposaran d'una connexió més fluïda i freqüent, facilitant tant els desplaçaments dels passatgers aeris com els treballadors que utilitzen esta línia en el seu moment a dia".

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press