L'incendi declarat a Fanzara, estabilitzat

Bombers treballen en l'extinció de l'incendi de Fanzara
BOMBEROS
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 18 marzo 2024 10:35

   CASTELLÓ, 18 Mar. (EUROPA PRESS) -

   L'incendi declarat a la localitat castellonenca de Fanzara després d'una crema descontrolada a la zona de la Lleuja ha sigut donat per estabilitzat aquest matí, segons ha informat el Consorci de Bombers d'Alacant.

   A més, les mateixes fonts han indicat que ja s'ha obert la circulació per la CV-194, que havia roms tallada com a conseqüncia del foc.

   L'incendi forestal va comenar a les 11.15 hores d'aquest diumenge al terme municipal de Fanzara i va afectar a una zona de canyar del riu i muntanya.

   En l'extinció treballava un dispositiu d'al voltant de 110 efectius, així com set mitjans aeris de Generalitat Valenciana i dos del Ministeri.

   De manera preventiva, es va confinar durant diverses hores a la població de Fanzara per l'adrea del fum, per després es va posar fi a aquesta mesura. L'evolució de l'incendi a les 20 hores era positiva i ja s'ha donat per estabilitzat aquest mateix matí.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press