Loquillo i Pistons lideren el cartell del V Iberia Festival, que arriba a Benidorm a l'agost

Toni Pérez, primer per l'esquerra, en la presentació del V Iberia Festival
AYTO BENIDORM
Europa Press C. Valenciana
Actualizado: martes, 7 febrero 2017 18:18

ALACANT 7 Feb. (EUROPA PRESS) -

El V Iberia Festival se celebrara enguany els dies 18 i 19 d'agost a Benidorm (Alacant) amb un cartell encapçalat per Loquillo i Pistones.

En roda de premsa este dimarts, l'alcalde de Benidorm, Toni Pérez, i el promotor de l'esdeveniment, Javier Ferrándiz, han presentat els concerts amb la novetat que enguany es recuperen els dos dies de concerts, després que l'any passat es reduïra a una sola jornada.

No obstant açò, la ubicació encara no està decidida i el promotor Javier Ferrandiz ha explicat que s'està estudiant si tornar a la plaça de Bous o romandre en el parc de l'Aiguera. Una decisió que es prendrà de forma consensuada amb l'Ajuntament.

A més de Loquillo i Pistones, altres huit artistes ja estan confirmats per al cartell d'enguany, encara que els seus noms se n'aniran desvetlant de forma progressiva. Igual que l'any passat el festival incorporarà a més de bandes veteranes del pop rock espanyol, altres grups més jóvens.

Ferrandiz ha indicat que per a obrir el festival s'està estudiant la possibilitat d'incloure grups especialitzats en 'covers' de "bandes que ja s'han dissolt".

Les entrades eixiran a la venda este dijous. L'organització ha previst una primera tanda de 500 abonaments promocionals al preu de 45 euros. També hi haurà abonaments vip a 120 euros i paquets que inclouen hotel.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press