Més d'un miler de rajos impactaren a la Comunitat Valenciana en la tempesta de dimarts

Rajos a la Comunitat Valenciana
AEMET
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 18 junio 2025 12:43

   VALÈNCIA, 18 Jun. (EUROPA PRESS) -

   Un total de 1.095 rajos van impactar ahir dimarts dins del territori de la Comunitat Valenciana, amb més densitat de descàrregues a l'interior sud de València, segons ha informat l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

   Per comarques, el major nombre de rajos van impactar a l'interior de València. Als Serrans van caure 194 rajos, a la Vall d'Albaida 170 rajos, a la Costera 149, a la Canal de Navarrés es van registrar 92, en l'Alt Vinalopó va haver-hi 77 rajos, a la Vall de Cofrents-Aiora es van registrar 75, van caure 72 a la Plana d'Utiel-Requena i 58 a l'Alcoià.

   Hui hi ha novament avisos per tempestes a l'interior, que poden ser especialment intenses a l'interior sud de València i el nord d'Alacant.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press