VALÈNCIA, 11 Jul. (EUROPA PRESS) -
Agents de la Policia Nacional han detingut a nou joves, d'entre 14 i 26 anys, després de presumptament protagonitzar una baralla en la qual pel que sembla van esgrimir i van emprar navalles i pals.
Els fets van ocórrer divendres passat, sobre les 23 hores, quan agents de Policia Nacional, concretament del Grup de Resposta Immediata a la Criminalitat (GRIC), van ser comissionats per la Sala CIMACC-091 perquè acudiren a un carrer del districte de Patraix, on s'estava produint una baralla d'unes 20 persones amb armes blanques.
Els agents es van dirigir al lloc, on ja no es trobaven els agressors, si bé van esbrinar que moments abans un grup nombrós de joves perseguia per la zona a un home que portava una botella de cristall trencada en la mà. Este home finalment hauria sigut aconseguit i agredit pel grup violent.
Després d'una batuda pels voltants, els policies van localitzar a diversos joves que les seues característiques es corresponien amb les dels sospitosos, i van esbrinar que l'home agredit també hauria escomès prèviament contra un dels implicats en la baralla amb la botella de cristall.
Així mateix, els agents van localitzar tant en el registre superficial dels sospitosos com en una paperera situada en els voltants, efectes presumptament emprats en la baralla, després d'haver-se desfet d'ells, tals com una cadena tipus pitó, tres navalles, una botella de cristall trencada, tres pals de fusta i un de metàl·lic.
Per tot això, van detenir a nou dels joves com a presumptes autors dels delictes d'amenaces i lesions. Dels detinguts, cinc són menors d'edat i han quedat en llibertat, adonant de tot això a Fiscalia de Menors. Els altres quatre arrestats, dos d'ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.