La Nova Muixeranga homenatja este dissabte a Catarroja a les víctimes de la dana amb la figura de la reverència

Archivo - Arxiu - Imatge d'arxiu d'una manifestació per la dana a Catarroja
Eduardo Manzana - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 22 mayo 2026 18:31

   VALÈNCIA, 22 May. (EUROPA PRESS) -

   La Nova Muixeranga d'Algemesí i l'Associació víctimes mortals de la DANA 29O convoquen este dissabte, a les 11 hores, a l'acte d'homenatge a les víctimes de la dana que tindrà lloc en el Parc dels Barraques de Catarroja, al costat del monument als pescadors.

   En un dels espais més afectats per la tragèdia, la colla alçarà la reverència, una dels construccions més solemnes i emotives del seu repertori, com a gest col·lectiu de respecte, duel i memòria cap a totes les víctimes i afectats per la dana del 29 d'octubre del 2024.

    L'acte inclourà una ofrena amb corona de laurael i el lliurament públic d'un xec amb els fons recaptats a través de la campanya solidària de samarretes '20:11 Ni oblit ni perdó'.

   Este homenatge unirà memòria, cultura popular i compromís social en una imatge de gran força visual i emocional. L'atenció a mitjans tindrà lloc prèviament, a les 10.50 hores.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press