Jorge Gil - Europa Press - Archivo
ALACANT, 7 Feb. (EUROPA PRESS) -
La Junta Directiva de la patronal hotelera Hosbec, reunida en sessió extraordinària, ha aprovat per unanimitat la creació del lloc de Direcció executiva, que ocuparà Mayte García, i que junt amb la Secretaria general --càrrec que recupera l'exconsellera de Turisme Nuria Montes-- coordinaran esta nova etapa.
"La reestructuració d'Hosbec respon a la necessitat de donar resposta al creixement d'associats, a la implantació territorial en les tres províncies i a poder atendre tots els compromisos institucionals i representatius en defensa del sector turístic", ha asseverat el president de l'organització, Fede Fuster.
El màxim responsable de l'entitat ha informat de l'acord adoptat per unanimitat en la reunió de la Junta Directiva d'esta organització celebrada este divendres. D'esta manera, es reestructura l'equip directiu "aprofitant la reincorporació de Nuria Montes a la Secretaria General i crea una Direcció executiva que serà exercida des de hui mateix per Mayte García".
La Direcció executiva tindrà entre les seues funcions totes les relacionades amb els servicis als associats, projectes d'actuació, àrees d'innovació i tecnologia, qualitat i sostenibilitat i salut, així com totes aquelles relacions i actuacions amb les Administracions públiques que pogueren estar subjectes a la incompatibilitat que durant 2 anys establix la Llei de Transparència per a aquelles persones que han ocupat alts càrrecs en el Govern Valencià.
Per la seua banda la Secretaria General conserva les seues funcions de tipus institucional amb les actes i certificats, administratiu, laboral, formulació de comptes, elaboració de memòries que ja contemplen els Estatuts, sumant la coordinació territorial i la política de comunicació i bigdata.
MODIFICACIÓ ESTATUTS
L'Assemblea General d'Hosbec serà l'encarregada d'aprovar definitivament la modificació dels Estatuts amb esta reestructuració, encara que la decisió operativa és vigent des de l'acord adoptat hui mateix per la Junta Directiva.
Des d'Hosbec argumenten que el creixement de l'organització i la seua implantació territorial a les províncies de Castelló, Valencia i Alacant "fa necessària esta nova estructura de direcció, juntament amb les funcions desenvolupades pel president i la Junta Directiva".
En la mateixa reunió s'ha donat llum verda a 9 noves altes d'associats (1 a Castelló, 4 a València i 4 a Alacant), que situen a Hosbec com l'organització hotelera i turística "més important de tota Espanya amb 368 associats que freguen les 116.000 places representades", conclouen.