El raper El Bola elimina el videoclip gravat a la Catedral i demana disculpes "si algú s'ha molestat"

Interior de la Catedral de Valncia
ARZOBISPADO DE VALNCIA
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 7 junio 2024 12:26

   VALNCIA, 7 Jun. (EUROPA PRESS) -

   El raper valenci El Bola ha eliminat el videoclip musical gravat a l'interior de la Catedral de Valncia i ha demanat disculpes "si algú s'ha pogut molestar o ofendre" pel seu contingut. "No faig música per a molestar ningú ni que ningú s'ofenga per la meua música", ha insistit.

   Així s'ha manifestat El Bola a través del seu perfil d'Instagram, després que ahir dijous l'Arquebisbat de Valncia negara que autoritzara l'enregistrament del videoclip a la seu, demanara la retirada de la publicació i avanara que ha iniciat "la valoració de les accions legals pertinents".

   En el videoclip, titulat 'No me callo', el cantant, al qual se li veu en diferents punts d'una seu sense gent, fins i tot en el faristol o en l'altar major, assenyala que la pea est "gravada a la Catedral de Valncia, la meua terra" i subratlla que és "del millor que he creat fins ara".

   Després del comunicat de l'Arquebisbat, el raper ha esborrat el vídeo i ha assegurat que es va gravar "amb tota la bona intenció", dins de "la millor església" de la seua ciutat, Valncia". "En cap moment el vídeo va ser fet i editat per a faltar el respecte a cap persona ni a cap creient ni molt menys a cap devot, ni per a deixar en mal lloc l'Església (tot el contrari)", ha sostingut.

   "Solament gravem allí perqu per a mi és un lloc enigmtic de la meua ciutat, molt bonic i molt representatiu", ha ressaltat, al mateix temps que ha demanat disculpes "públicament a qualsevol persona que s'haja sentit ofesa amb el videoclip i amb la canó", encara que ha apuntat que el tema "res té a veure amb la religió, ja que la temtica tracta sobre la superació personal i no va dirigit cap a ningú ni cap a cap organisme".

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press