Jesús Hellín - Europa Press
MADRID/VALNCIA, 28 Jun. (EUROPA PRESS) -
Les retencions estan complicant la situació a les carreteres de diverses ciutats espanyoles, com Madrid, Barcelona, Valncia o Murcia, coincidint amb la primera operació especial de trfic de l'estiu, que arranca a les 15.00 hores i finalitzar a mitjanit del dilluns 1 de juliol, amb una previsió de 6.070.000 desplaaments.
Segons el butlletí de la Direcció general de trnsit a les 15.00 hores, arreplegat per Europa Press, a l'inici d'esta operació s'ha registrat un sinistre a Granada en l'A-92 a l'altura de Huétor Tájar, en direcció Granada capital.
Al marge de l'accident, els conductors ja trobaran dificultats i retencions per l'operació eixida, especialment en les eixides de Madrid: hi ha dificultats sobretot a l'A-1 al circuit del Jarama, A-2 a Torrejón de Ardoz; A-3 a Rivas, A-4 a Butarque i a Pinto; i també a l'A-5 a l'entorn de Arroyomolinos i A-6 a El Plantío.
També hi ha dificultats a Barcelona en l'AP-7 a Castellví, direcció Girona; a Valncia en l'accés a la capital del Turia per la A-3 a Xiva i a la carretera A-7; a Múrcia, a Espinardo en ambdues direccions; i a Mlaga, a Fuengirola cap a Mlaga capital.