HOSPITAL DE MANISES - Archivo
VALÈNCIA, 23 Jul. (EUROPA PRESS) -
La localitat valenciana de Sumacàrcer ha aconseguit una sensació tèrmica de 63º sobre les 15.30 hores d'este dijous en sumar una humitat del 60% a una temperatura de de 40,1°, segons ha informat Avamet.
Sobre este tema, ha explicat que a les 15.30 hores hi ha punts de rosada que arriben als 29-30 ºC en zones del litoral i prelitoral valencià, la qual cosa significa que l'aire conté "moltíssima humitat".
D'esta manera, hi ha localitats del litoral-prelitoral que superen clarament els 50º de temperatura de sensació, ja que la temperatura de l'aire es mou entorn dels 40º amb una humitat relativa fins i tot superior al 50%.
Entre elles, es troba a més l'Atzúbia, Palma de Gandia o el Verger, amb una sensació tèrmica de 55º; Crevillent i Alzira, amb 53º, l'Alcudia, Callosa d'en Sarrià, Benifairó de la Valldigna, Massalavés, amb 50º; Barx i Guadassuar, amb 49º; Carlet, amb 48º; o Miramar, amb 47º. A València, en l'Albufera, s'han alçant els 46º.