VALÈNCIA, 16 May. (EUROPA PRESS) -
El Consell d'Administració de la Societat Valenciana d'Inspecció Tècnica de Vehicles (Sitval) ha aprovat l'engegada d'"un pla de xoc immediat" en el servici d'ITV que inclou com a primer pas la contractació de 90 inspectors fixos i l'habilitació d'una borsa temporal d'ocupació de més de 250 treballadors.
Així ho ha explicat la consellera d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme i presidenta de Sitval, Nuria Montes, qui ha destacat que amb aquestes mesures se sumaran "340 nous efectius que puguen estabilitzar i normalitzar l'atenció al ciutadà en aquestes estacions d'ITV".
Després de la celebració del Consell d'Administració de Sitval hui dijous, Montes ha explicat en declaracions remeses als mitjans que també s'ha aprovat la contractació i engegada "amb caràcter immediat" del nou sistema de 'call center' que "ampliarà fins a 25 o fins i tot si fóra necessari més els punts d'atenció als ciutadans i professionals i un nou sistema informàtic per a dotar de moltíssima més agilitat el sistema de cita prèvia".
A més, el Consell d'Administració ha aprovat l'engegada d'un pla especial per al transport professional pel qual es dedicarà una línia específica d'atenció a aquells usuaris de les ITV que necessiten passar les inspeccions per motiu del seu objecte de treball.
"Amb tot açò, estem intentant regularitzar la caòtica situació que ens va deixar el Botànic i que a més han posat de manifest alguns dels sindicats en el Consell d'Administració, denunciant que tots aquests problemes ja van ser avisats amb anterioritat i que per descomptat no es va fer res en el procés de reversió per a pal·liar-los. És ara el Consell de Carlos Mazón el que està fent tot el treball per a poder recuperar la normalitat d'aquest servici tan essencial per als nostres ciutadans", ha destacat la consellera.