Tècnics municipals analitzen ja la "voluminosa" documentació sobre normativa acústica per al Festival de Les Arts

Archivo - Arxiu - Festival de Les Arts. IMATGE D'ARXIU.
FESTIVAL DE LES ARTS - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 27 mayo 2026 16:51

   VALÈNCIA, 27 May. (EUROPA PRESS) -

   Tècnics de l'Ajuntament de València estan revisant ja la "voluminosa" documentació remesa per la Ciutat de les Arts i les Ciències sobre la celebració en el seu entorn del Festival de les Arts, previst per als pròxims dies 5 i 6 de juny.

   Així ho ha manifestat el regidor d'Urbanisme, Juan Giner, a preguntes dels mitjans sobre "en quin moment" es troba la preparació d'este certamen, l'únic que no ha canviat d'ubicació ras la sentència que dona la raó als veïns de la zona i en la seua reclamació per molèsties per soroll.

   L'edil ha subratllat que "l'Ajuntament està molt pendent del tema i se li va fer un requeriment a CACSA, que és qui autoritza el festival, per a recordar-li que s'ha de complir tota la normativa en matèria acústica".

   Com a resposta, CACSA "ha remès una documentació molt voluminosa sobre el compliment de normativa i hui hi ha un equip tècnic específic de l'Ajuntament revisant-la". "Quan tinguem les conclusions tècniques sobre compliment o no, els podrem informar", ha emplaçat.

    En esta línia, el regidor ha reiterat que "l'Ajuntament està actuant i vetlant perquè es complisca en tot case la normativa" i ha ressaltat que l'equip de govern està sent "molt proactiu perquè, en tot cas, es complisca".

    "CACSA ens ha remès la documentació i s'està analitzant. Quan tinguem l'anàlisi, perquè a més és una documentació molt voluminosa, podrem tenir un pronunciament, però anem a posar tots els mitjans perquè es complisca la normativa i, sobretot, en matèria acústica i que la complisquen tant uns com uns altres", ha resolt.

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press