VALNCIA, 10 Jun. (EUROPA PRESS) -
La Gurdia Civil de Valencia ha detingut tres homes per presumptament cometre 19 delictes contra el patrimoni, doncs, segons sembla, estavellaven vehicles sostrets contra diversos establiments per a després sostraure les caixes registradores.
La investigació va comenar quan es va detectar una onada de robatoris amb fora i violncia en diverses localitats de la província de Valncia: Bétera, l'Eliana, Montcada i Massamagrell. Els autors sostreien prviament vehicles a Valncia, Mislata i Paterna per a, tot seguit, realitzar els estavellaments.
Així, envestien amb els cotxes els establiments que desitjaven robar, accedien a l'interior i arrancaven les caixes registradores. En dos ocasions els fets es van dur a terme emprant la violncia contra les persones, en una d'elles esgrimint un arma blanca de grans dimensions, ha indicat l'institut armat en un comunicat.
En total, se'ls atribuxen 19 delictes contra el patrimoni (dos delictes de robatori amb violncia, sis amb fora, sis robatoris de vehicle i quatre temptatives de robatori amb fora). A més, se'ls imputa un delicte de conducció temerria.
Les diligncies han sigut lliurades al Jutjat de Primera Instncia i Instrucció número 1 de Llíria.