BARCELONA, 26 Sep. (EUROPA PRESS) -
El València Basket ha anunciat este divendres la incorporació de l'ala-pivot Vincent Valerio-Bodon per a jugar la Supercopa d'Espanya, en la qual el club 'taronja' es mesurarà este dissabte (18.00 hores) en semifinals a l'Unicaja Bàsquet, en un duel en el qual Pedro Martínez podrà comptar amb l'ala-pivot dominicà, encara que internacional amb Hongria.
"L'ala-pivot internacional amb Hongria Vincent Valerio-Bodon (2,06m, Santo Domingo (República Dominicana), 02/05/2001, 24 anys) passarà a formar part de la plantilla del València Basket i participarà en la Supercopa Endesa amb el nostre primer equip masculí després d'haver estat ajudant als entrenaments de pretemporada des de fa diverses setmanes i participar en el partit amistós a Iecla davant d'UCAM Murcia", ha anunciat el club 'taronja' en un comunicat.
La incorporació de Valerio-Bodon arriba després de confirmar-se la baixa del pivot Yankuba Avenc, qui patix una lesió muscular i es perdrà la Supercopa. Aquesta baixa se sumisca a les de Brancou Badio, Xabi López-Arostegui i Jean Montero, per la qual cosa l'equip de Pedro Martínez ha hagut de recórrer al internacional hongarés per a suplir estes absències.
Encara que va nàixer a República Dominicana, Valerio-Bodon es va criar des de molt xicotet a Hongria, on va començar a jugar a bàsquet i va desenvolupar la seua carrera professional fins al 2023. Va disputar les dos últimes temporades en la G-League amb els South Bay Lakers i els Rip City Remix, on va coincidir amb el nou fitxatge 'taronja' Isaac Nogués i amb el qual ara disputarà la Supercopa d'Espanya amb el València Basket.