València suma 762 arbres després de la campanya de plantació 2025-2026

Conclou la campanya de plantació 2025-2026 amb 762 nous arbres a València
AJUNTAMENT VALÈNCIA
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 27 mayo 2026 18:43

   VALÈNCIA, 27 May. (EUROPA PRESS) -

   La regidoria de Parcs i Jardins de l'Ajuntament de València ha finalitzat la campanya anual de plantació d'arbrat urbà 2025-2026, en la qual s'han plantat 762 nous arbres distribuïts en els districtes i barris de la ciutat.

    Els treballs han consistit en la plantació de nous exemplars en escocells buits, la renovació de l'arbrat envellit o deteriorat que no reunix les condicions de "bell, sa i segur" i la revisió i manteniment dels tutors de l'arbrat jove.

    La campanya, executada entre octubre i maig, s'ha realitzat conforme a la planificació dels tècnics depenents de la regidoria i s'ha organitzat per districtes i adaptat a les característiques específiques de cada carrer i barri. Les espècies seleccionades responen a criteris d'adaptació al clima mediterrani i de varietat per a embellir els carrers i augmentar les zones d'ombra de la ciutat.

   Entre els districtes amb major nombre de plantacions destaquen Quatre Carreres, Algirós, L'Eixample, Benicalap o Camins al Grau, dins d'una actuació que aconseguix "pràcticament a tota la ciutat".

    "Esta campanya reflectix el compromís de l'Ajuntament amb la conservació i millora de l'arbrat en la ciutat, perquè ho entenem com una part fonamental per a millorar la qualitat de vida dels veïns que transiten els carrers i passen temps en els jardins", afirma la regidora de Parcs i Jardins, Mónica Gil.

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press