Vox rebutja crítiques pel premi en un concurs d'Igualtat a Flores: "Per un gos que vaig matar, trinxa em van cridar"

Llanos diu que el diputat va complir la condemna per violncia familiar contra la seua exdona i que té "dret" a concórrer al certamen

El portaveu de Vox José María Llanos
Rober Solsona - Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 20 septiembre 2024 12:00

   VALNCIA, 20 Sep. (EUROPA PRESS) -

   El síndic de Vox a Les Corts, José M Llanos, ha rebutjat les crítiques de PSPV i Compromís al fet que el diputat de Vox en el Congrés Carlos Flores Juberías haja resultat finalista d'uns premis de relats d'igualtat a Valncia malgrat la seua condemna per violncia familiar contra la seua exdona el 2002.

   Després d'acusar a estos partits d'"hipcrites" per no creure en la democrcia i en el sistema de "reinserció social", Llanos ha illustrat que "per un gos que vaig matar, trinxa em van cridar", si bé ha remarcat que no est "comparant res"

   Així ha valorat el fet que Flores Juberías, qui fóra cap de llista de Vox a la Generalitat, haja resultat finalista en el certamen de relats Beatriu Civera sobre igualtat de l'Ajuntament de Valncia, on governen PP i Vox, un concurs en el qual els aspirants concorrien de forma annima.

"LEVITAT"

   Llanos ha defensat, respecte a la condemna de Flores, que "la va complir" i que "evidentment, una cosa de fa molts anys que va tenir la levitat que va tenir i que se li ha donat la gravetat que se li ha donat mai pot condicionar a una persona, ni a ell ni a ningú".

   Sobre les crítiques de burla a les víctimes i de provocació en presentar-se a este certamen, ha rebatut a PSPV i Compromís que qualsevol té dret a presentar-se a este tipus de concursos "fruit de la seua formació i del seu coneixement". "Mereix tot el nostre respecte l'obra i el seu autor", ha asseverat.

   A més, el síndic de Vox ha retret a estos partits la seua postura sobre este tema i el seu suport tant a la Llei d'Amnistia com al pla de regeneració democrtica del Govern.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press