Zoo promociona els seus concerts a Madrid i Barcelona amb Jordi Évole: "Què us penseu? Que sou Estopa?"

Jordi Évole participa en un vídeo promocional del concert de fi de gira de Zoo
ZOO/YOUTUBE
Europa Press C. Valenciana
Actualizado: martes, 7 junio 2022 11:28

   VALÈNCIA, 7 juny (EUROPA PRESS) -

   La banda valenciana Zoo es prepara per als dos concerts finals de la gira 'Llepolies', que se celebraran al Wizink Center de Madrid, el pròxim 3 de desembre, i al Palau Sant Jordi de Barcelona, el dia 10 del mateix mes, amb la pista del recinte barceloní ja esgotada.

   El grup acaba de publicar un vídeo amb el periodista Jordi Évole amb l'objectiu de donar a conéixer les dos dates amb les quals la banda acomiadarà el tour.

   A sis mesos d'aquestes cites musicals, els dos 'frontman' del grup valencià, Toni S. Panxo i Arnau, visitaven al costat de Jordi Évole el Palau Sant Jordi, on el periodista els etziba amb humor: "Però què us penseu? Que sou Estopa? C. Tangana? Andy i Lucas? Raimon?" i, al·ludint a l'ambiciós d'aquests dos esdeveniments, afig: "No és pot ser més xulo que un valencià".

   Zoo, que ja va celebrar el seu cinqué aniversari amb 'sold outs' al Sant Jordi Club i a La Riviera el passat 2019 i que en 2021 va omplir l'Estadi Olímpic de Barcelona i en tres ocasions el Teatre EDP Gran Via, tornarà a les dos capitals al desembre amb dos concerts que la confirmen com "una de les bandes més importants del panorama musical alternatiu nacional", subratllen des de la seua promotora.

   Està previst que més de 15.000 persones acompanyaran al grup en aquests dos concerts les entrades dels quals poden aconseguir-se en www.zooposse.com.

   'Llepolies' és el tercer treball discogràfic de la banda de Gandia i el primer publicat sota el seu propi segell discogràfic, Zoo Records. L'àlbum es va convertir en el desé disc més venut a Espanya segons l'Associació de Productors de Música a Espanya (Promusicae).

   Es tracta d'un àlbum compost per dotze cançons que ja sumen més de 20 milions de streams en plataformes digitals i els videoclips de les quals es van posicionar entre els tres vídeos més vistos en Youtube en els seus respectius llançaments.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press