Futbol.- Emery, sobre l'acusació de dopatge al València: "Tot això m'agafa per sorpresa, confie en els meus metges"

"Tot i que estem passant una època dolenta a l'esport del nostre país, el futbol és un esport net"

Unai Emery
AFP/GETTY IMAGES
Europa Press C. Valenciana
Actualizado: lunes, 14 marzo 2011 19:26

MADRID, 14 Mar. (EUROPA PRESS) -

L'entrenador del València, Unai Emery, ha assenyalat este dilluns sobre una possible acusació de dopatge del FC Barcelona i el València, que tot això l'agafa "per sorpresa", a més de manifestar la seua confiança total en els seus metges.

"Esta notícia m'agafa per sorpresa i no sé fins a quin punt són certes estes informacions. Jo confie plenament en els meus metges", ha assenyalat Emery durant l'acte de presentació de la llista de 77 jugadors que integraran la segona ronda de 'Futbol Draft 2011' al qual va assistir al costat de Mata.

Les acusacions vinculen al club 'ché' amb el dopatge en l'època en la qual Eufemiano Fuentes, immers en diverses operacions contra el dopatge, ha estat metge del València, tot i que Emery va mostrar el seu desconeixement del tema. "No sabia que Eufemiano havia estat metge del València, i no ha estat en la meua etapa així que desconec este tema", ha aclarit Emery.

"És la primera notícia que tinc. En el club tenim anàlisis periòdicament. En la meua carrera mai o molt esporàdicament he vist relacionat el futbol amb el dopatge, este esport és un esport net. Suport totalment el comunicat del València. Tot i que estiguem passant una època dolenta a l'esport del nostre país, el futbol és un esport net i estic segur d'això", ha subratllat l'entrenador valencianista.

Finalment, Emery va voler assegurar-se sobre la veracitat d'esta declaracions i la implicació del Reial Madrid en elles. "Esta informació l'ha fet pública el Reial Madrid oficialment? Si no l'ha fet pública se li han de demanar explicacions al periodista no al Reial Madrid", ha sentenciat sobre este assumpte.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià