Rafael Bastante - Europa Press - Archivo
La decisión "ye una traición cruel y illegal al proyectu y la visión europeos", diz la secretaria xeneral de la organización
MADRID, 16 Jul. (EUROPA *PRESS) -
Amnistía Internacional tachó esti martes como "un de los momentos más vergonzosos de la hestoria de la Unión Europea" la falta de decisiones tres la revisión de les sos relaciones con Israel polos incumplimientos d'ésti país en materia de Derechos Humanos na so ofensiva contra la Franxa de Gaza, magar que'l grupu de los Ventisiete va caltener les represalies sobro la mesa pa primir al Executivu israelín y qu'ameyore la situación humanitaria, tres el compromisu alcanzáu p'aumentar l'ayuda nel enclave.
"Esto va ser recordáu como un de los momentos más vergonzosos de la hestoria de la UE", afirmó la secretaria xeneral d'Amnistía Internacional, Agnès Callamard, nun comunicáu de la organización. "Los líderes europeos tuvieron la oportunidá d'adoptar una postura de principios contra los crímenes d'Israel, pero nel so llugar diéron-y lluz verde pa siguir col so xenocidiu en Gaza y la so ocupación illegal de too el territoriu palestín ocupáu", criticó.
Callamard consideró que "la negativa de la UE a suspender el so alcuerdu con Israel ye una traición cruel y illegal al proyectu y la visión europeos". La organización sorrayó que "la mesma revisión de la UE concluyó claramente qu'Israel ta violando les sos obligaciones en materia de Derechos Humanos", criticando en consecuencia que los sos miembros optaren por caltener l'Alcuerdu d'Asociación "en llugar de respetar les sos obligaciones internacionales y salvar vides palestines".
"Esto ye más que cobardía política. Cada vez que la UE nun actúa, aumenta'l riesgu de complicidá nes acciones d'Israel. Esto unvia un mensaxe desaxeradamente peligrosu a los autores de crímenes crueles: non solo van quedar impunes, sinón que van ser compensaos", afirmó.
D'esta manera, Callamard encamentó a los Estaos miembros a "tomar cartes nel asuntu y suspender unilateralmente toa forma de cooperación con Israel que pueda contribuyir a les sos graves violaciones del Derechu Internacional".
En concretu, destacó como midíes a tomar "un embargu total de la esportación d'armes y equipos de vixilancia y tecnoloxía rellacionada, y una prohibición total del comerciu y l'inversión nos asentamientos illegales d'Israel nos territorios palestinos ocupaos".