CC.OO diz que la propuesta d'ArcelorMittal pa les auxiliares dexa fuera a 140 trabayadores que nun cumplen el perfil

Actualizado 07/07/2009 20:15:53 CET

UVIÉU/AVILÉS, 07 de Xunetu (EUROPA PRESS)

ArcelorMittal ofreció güei a los sindicatos más detalles sobre los planes de reestructuración de les empreses auxiliares, unos planes que nun gusten a los sindicatos, polo menos a CC.OO, qu'asegura que dicha propuesta pa contratar a 300 trabayadores de sectores diba dexar fuera a 140 operarios que "nun encaxen nel perfil".

Según esplicó a Europa Press el representante de CC.OO, Nicomedes Sánchez, la empresa pretende integrar a los trabayadores de los diferentes departamentos de la llinia de producción, ye dicir, los que yá vienen desarrollando esos llabores, dalgo no que ta d'acuerdu la organización sindical.

Sin embargu, el perfil que propón la multinacional diba dexar fuera a los mayores de 46 años, lo cual nun lo almiten los de CC.OO. "D'esta manera hai 110 operaciones que cumplen el perfil, pero más de 140 nun lo cumplen y nun tamos dispuestos a aceptar esa propuesta", dixo Nicomedes Sánchez.

CC.OO va mostrar el so refugu a esta propuesta nel nuevu conceyu que va tener llugar mañana cola direición de la multinacional.